środa, 24 lipca 2013

Kradzież kolorów. Historia o tym, jak zostać złodziejem.

Nadszedł czas na próbę sił w projektowaniu postaci. Moim celem był stożenie projektu Cheruba opisanego przez Ezechiela. Już teraz widzę rzeczy, które warto byłoby poprawić, ale jako że termin bitwy na Digarcie był do dzisiaj zostawię tę prace tak jak jest.
Trudno było mi uzyskać odpowiednie zestawienie kolorów, umożliwiające przedstawienie błyszczącego ciała Cheruba. Ostatecznie ratunkiem okazało się zdjęcie kielicha, bezpośrednio z którego zostały pobrane kolory. Chyba muszę rozważyć częstsze korzystanie z tego małego oszustwa. Najwyższy czas pozbyć się przyzwyczajenia do tradycyjnych mediów, gdzie każdy kolor trzeba samemu dobrać.

Pełną postać Cheruba można zobaczyć TUTAJ.

4 komentarze:

  1. Wow! Powiem Ci, że pomysł świetny! Mam nadzieję, że wygrasz bitwę na digarcie. A co do kolorów, warto sobie czasem porobić paletki. Ja takie mam u siebie w SAI. Niekoniecznie wtedy coś rysuję, po prostu z nudy szukam jakichś ciekawych połączeń kolorystycznych i później to wykorzystuję. Czasem w realu coś podpatrzę i szukam podobnych odcieni. Teraz bardzo mi się spodobał ten niebieski u Ciebie. Chyba pożyczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczaj.^^ Raczej mam małe szanse na wygraną. Niby mało zgłoszeń ale prace bardzo dobre.

      Usuń
  2. Mmm, na złote elementy świetny jest szopowy dodge tool, ustawiony na highlights tak mniej więcej na 25% :3 Można przejechać parę razy w tym samym miejscu dla lepszego efektu.
    A tak btw. bardzo podoba mi się praca ^^ I nie jestem pewna, czy czasem się nie spóźniłam, ale powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spóźniłaś się. Dziękuję. :)

      Usuń