czwartek, 30 maja 2013

Szkic mięśni barbarzyńcy. Praca w toku.

Brak dynamiki w moich pracach dał mi do myślenia. Kolejny mój twór będzie przedstawiał prawdopodobnie barbarzyńcę walczącego z... demonami. Pierwszy problem jaki się nasunął, to wzięcie pod uwagę poprawnego rozmieszczenia mięśni, które u osiłka wyjątkowo odznaczają się na ciele. Rysując postacie zazwyczaj staram się budować je od razu kolorem, w tym wypadku zacznę od linearnego rysunku, bo nie czuję się pewnie rysując tak rozbudowane mięśnie.
Nie chcąc popełnić anatomicznego błędu warto rozejrzeć się po sieci za modelami ilustrującymi rozkład mięśni w ciele ludzkim. Świetnym rozwiązaniem jest skorzystanie, z któregoś modelu zamieszczonego na stronie produktu na smartfona Posemaniacs.com. Powyższy szkic nie jest kopią pozy ze wspomnianej wcześniej strony, modele posłużyły mi do skontrolowania poprawności rozmieszczenia mięśni.

2 komentarze:

  1. Posemaniacs.com to faktycznie dobra strona, sama często z niej korzystam. Według mnie szkic całkiem udany, ciekawa jestem, co zrobisz z lewą dłonią, w tym momencie ciężko wywnioskować, co się z nią dzieje. Czekam na efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie lewa dłoń miała trzymać za włosy ściętą głowę zombiaka. Teraz postać walczy ze szkieletami, więc o trzymaniu za włosy nie ma mowy i muszę wymyślić jej inne zajęcie. :P

      Usuń